martes, 26 de febrero de 2008

santa marta y la sierra nevada
















2 comentarios:

sergicollnin dijo...

ufff, vaya manillas nene, esta hecho un artesanista!!! y que buenas fotos!!!

sandri&txapsu dijo...

Hola sergi!! com va aixo?..ja veig que gens malament...t'has mogut tant des que ens varem trobar al zopilote que ja m'he perdut pel blog i no se si al final vas arribar a fer el teu projectet a colombia o no!! Bueno, si mes no l'has trepitjat i conegut, que ja em fas enveja, ja....
Jo encara estic a nicaragua tot i que per poc temps. No volia escriure't fins que no pogues ensenyar-te un bon parxe de pulseretes arrel de3l que em vas ensenyar pero...pel moment, tot i que he fet alguna coseta, estic molt mandrosa i amb poc temps i no m'he volcat amb el tema.
Sera que m'he adaptat massa al ritme nica...ja saps...al suve!
Tot arribara!
Eo, doncs continua disfrutant i tant de bo ens trobem en una altra aventura!
Un peto
*sandra*