lunes, 25 de febrero de 2008

el centre del món




Sí, estic al centre del món, o això sembla segons les linies imaginaries que es van inventar els geografs... Aquest pais esta atravessat per l'ecuador, el punt que suposadament ha d'estar més a prop del sol, aixi que ara mateix estic a la mateixa distancia del pol nord que del pol sud... Quina tonteria no? en fi, que es un pais com qualsevol altre i com que a Quito hi feia molt de fred i plovia, em vaig escapar el cap de setmana cap a la platja; a Montañita!! vaig viatjar de nit aixi que el dissabte al mati ja estava allá. Nomes arribar ja vaig coneixer als "parseros de locombia" que em van deixar "parchear" (posar el tendrete amb l'artesania) amb ells, i alla em vaig quedar tot el cap de setmana, aprenent a fer coses noves, parlant, i venent molt poc, poquissim, pero en fi, la experiencia a valgut la pena. Montañita es el mes semblant a California que te Ecuador, i els que em coneixeu ja sabeu que em fot una mica de fastic tot aquest ambient surfero, gringo, turistic... a mes, a l'hora baixa apareixen "los zancudos" i es posen les botes amb la teva sang... Adeu Montañita!!!
Pues sí, estoy en el centro del mundo, o eso parece segun las linesa imaginarias que se inventaron los geografos...La linea del ecuador cruza al pais de lado a lado, supuestamente es el lugar que esta mas cercano al sol, y creo que estoy a la misma distancia del polo norte que del polo sur... Vaya tonteria!!! en realidad es un pais normal, y como en Quito hacia frio y llovia, me fui a la playa!! En Montañita! viajé de noche, asi que por la mañana ya estaba alli, conoci a unos parceros de locombia y alli me quede con ellos parcheando y aprendiendo trukos nuevos...no vendi mucho, pero la experiencia valio la pena. Montañita es lo mas parecido a Californuia que tinene Ecuador, y a mi este ambiente surfero no me gusta demasiaso, y esta lleno de zancudos que te chupan la sangre... Ciao, Ciao Montañita!!!

No hay comentarios: