martes, 30 de octubre de 2007

dolce vita

Bé, sembla que el lloc on estic ara em permet penjar alguna foto, però no te masses garanties... El cas és que sí, definitivament vam fer el viatge en un trasto dels anys trenta desde la "central de camiones" (terminal de bus) de Oaxaca fins a Pochutla; 7 hores de viatge per passar d'un clima àrid i fresc a un d'alta muntanya en creuar la Sierra a més de 1800 metres per damunt el nivell del mar i tornar a baixar per una carretera completament plagada de curves fins a les platges de la costa del Pacífic: Clima tropical!! Sí, el xoc es bastant intens, però ja ens anem acostumant a això de la intensitat... En arribar a Pochutla, compartim taxi amb uns francesos per anar directament a Puerto Angel, on anavem recomanats a "Posada el Peñasquito". Sorpresa, la posada conecta directament amb el Pacífic; el Pacífic per primer cop!! Passem la nit en una habitació per descansar de les 7 hores de viatge, però a l'endamà ens traslladem a la part superior de la posada, on hi ha unes hamaques que podeu veure a la foto (a que mola...) I res, desde aquell dia que estem allotjats aqui, ens dediquem a llegir, passejar, menjar,(mengem molt, potser massa!!) Hem descobert els tacos de tripa, i els esmorzars d'ous i frijoles, el filet de peix, en fi, es la hòstia! L'altre dia vam anar fins a la famosa platja de Zipolite, que està a una estona caminant de Puerto Angel, i ahir vam anar amb en "Byron" a donar una volta pel mar, vam estar veien tortugues, coneixent platges, fent "snorkel" i intentant pescar, però no hi va haver manera de pescar res... Però vam veure delfins, molts delfins saltant al costat de la barca!!Fantàstic! Bé, crec que ens quedarem uns dies mes per aqui, perquè s'acosta la "fiesta de los Muertos" i es veu que es lia una festa que es la hòstia... no sé, potser ens quedem per aqui, ja ho explicarem...Ciao!! Ah, per cert, la foto del centre son les vistes desde el bus quan creuavem la sierra, i mireu l'Andres, quines pintes eh!!!