domingo, 2 de marzo de 2008

Quito











Quito es agradable, plou molt, fa fred, hi ha boira, pero sempre hi ha temps per una mica de sol i es llavors quan un surt al carrer i la ciutat el saluda: "bon dia!" "vols passejar pels meus carrers?" Es una ciutat llarga pero estreta, hi han quilometres del sud al nord, les cases omplen tota la vall i de nit, les estrelles no estan al cel sino a la vall, milions de llums fan de Quito un cel estrellat a la terra... Pero un lloc mai es suficientment agradable si no estas acompanyat... I a l'Hostal Sucre (en plena plaça de San Francisco)hi he trobat bons amics; en Raul, "rolito" de Bogotà i Edgar (nica; poeta i cantautor)posen a la foto davant del "panecillo" un petit turó que esta al centre de la ciutat. També Alejo i Jara, una mica de companyia ibèrica, hem compartit llargues estones comversant i fent artesania, Jara es cantautora, i ben aviat serà coneguda per tots!! Finalment en Jimmy apareix tocant en la última foto, musica folk dels Andes... I tambe la resta de la familia "Sucriatica": en Dante, Ricardo, Jose, Santiago, Takuya, Ishiro, Jorge, Jonathan...
Quito es delicioso, es humedo y frio, pero siempre aparecen los rayos de sol invitando a salir...y es entonces cuando la ciudad te saluda: "¿como amaneciste?" "¿quiere pasear por mis calles?" Es una ciudad larga pero estrecha, hay quilometros de sur a norte, las casas inundan el valle y de noche las estrellas no estan en el cielo sino en el valle, millones de luces hacen de Quito un cielo estrellado en la tierra...Pero un lugar nunca se hace agradable sin buena compañia... En el Hostal Sucre encontre buenos amigos; Raul y Edgar posando en frente del Panecillo (una colina en pleno centro de la ciudad), Alejo y Jara, un poco de compañia española... y el resto de la familia del Sucre: Dante, Ricardo, Jose, Santiago, Takuya, Ishiro, Jorge, Jonathan , Jimmy (que aparece tocando en la ultima foto...)

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ei hippie! Com estem?! Fas bona cara...! Molt bonic tot això, qui ho diria... de la trista abstracció de les notícies dels diaris, al vostre blog... res a veure!! :) Una abraçada!

Ramon